16 Ekim 2008 Perşembe

TRANSFER ÇALIŞMASI


Arkadaşlar dedimya kısa zamanda güzel şeyler ortaya çıkıyor bu hobilerle yeterki insan istesin şimdi aklımda daha farklı çalışmalar var kurdela nakışına merağım var kısmet olursa ona başlıycam bakalım :))
az önceki transfer çalışmamın macerasını sizlerle paylaşmak istedim kimileriniz bilirler transfer oldukça zor bir çalışmadır bende bunu bir hevesle yaptım gece bile uykum kaçıyordu çalışma bitmediği için her neyse daha sonra bunu bitirdim ben eve geldim bir heyecanla herkeze gösteriyorum ne oldu dersiniz 9 yaşındaki oğlum çalışmamı kırmaz mı :) kaza evet ama çok üzülmüştüm ertesi gün gittim ve aynı çalışmayı bir daha yaptım ama bu kez evimin baş köşesinde saklıyorum onu ee ne de olsa göz ağrısı el emeği:))

2 yorum:

rumma dedi ki...

Azmin zaferi ...:)

Gerçekten harika olmuş renk uyumu ve desen çok hoş duruyo..

zeynep dedi ki...

Çok teşekkür ederim ilginize sizlerde harika şeyler üretiyorsunuz başarılarınızın devamını dilerim ..