22 Ekim 2008 Çarşamba

PAÇANGA BÖREĞİ



Arkadaşlar ben bu tarifi dün akşam denedim ,hakikaten çok güzel oluyor tabiki çoğumuz bu böreği biliyoruz ama denenmiş tarifler bana göre daha garanti bu yüzden tarifleri denedikten sonra yazmak istiyorum bu aralar biraz işlerim vardı sitemle pek ilgilenemedim ama bugün telafi edicem saevgilerle..

PAÇANGA BÖREĞİ
MALZEMELER:
100 gr pastırma
2 adet sivri biber
1 adet orta boy domates
1/2 demet maydonoz
1 su bardağı kaşar peyniri rendesi
4 adet yufka üçgen kesilmiş

YAPILIŞI
ilk olarak biberleri ince julyen şeklinde kesin,ve tavada hafifçe çevirin daha sonra pastırmaları ilave edin bir kaç dakika sonra domatesleri ve ardından da maydanozu ekleyin ocağın altını kapatıp rendelenmiş kaşar peynirinide ilave edin yufkalarımıza sigara böreğinden biraz daha geniş olarak sarın ve kızgın yağda kızartın. Afiyet olsun..

Hiç yorum yok: